Gestió global de la comunicació.
Creativitat i Disseny gràfic. Gestió de xarxes socials.
Creació de continguts. Gabinet de premsa.
Web i màrqueting digital. Fires, esdeveniments
i experiències. Formació i assessorament.
Gestió global de la comunicació
Comuniquem com si fóssim de la casa.
Treballem com a departament de comunicació de la teva empresa per aportar-te tranquil·litat.
Som el teu equip extern de comunicació, amb mirada estratègica, capacitat d’execució i una implicació real.
T’acompanyem en allò que necessites: des de la gestió global fins a accions puntuals. Amb un sol interlocutor, la teva comunicació flueix. Amb tot un equip al darrere, el teu projecte avança.
Des de La Rita podem treballar la comunicació d’una forma global perquè la teva imatge i les teves accions siguin coherents, organitzades i, sobretot, efectives.
Conceptualitzem i definim una estratègia amb les eines més adequades, planifiquem les diverses accions i els escollim els canals més adequats, adaptant-nos al tipus d’empresa, d’institució o projecte i als objectius marcats.
Aquesta gestió global de comunicació pot anar des de la creació de la imatge corporativa, un catàleg, un packaging, creació i publicació de continguts corporatius, un espai web, l’organització d’esdeveniments, etc. i, sobretot, fer-ne difusió!
Tu ho saps fer, nosaltres ho fem saber!
En alguns casos, actuem com a departament de màrqueting i comunicació ocupant-nos de tota l’estratègia; i en altres, ens coordinem amb altres agències i estudis de disseny.
A La Rita incorporem la intel·ligència artificial com una eina més al servei de la creativitat, l’anàlisi i l’eficiència. Fem servir la IA per optimitzar processos, detectar tendències i millorar la precisió en la gestió de la comunicació. La tecnologia, quan s’aplica amb criteri i sensibilitat, pot amplificar el valor humà de la comunicació.


La comunicació és la difusió d’un missatge i també la relació que estableixes amb el públic que l’ha de rebre.
Creativitat i Disseny gràfic
Necessites un concepte de marca, una idea de campanya, renovar el teu logo, el teu catàleg, o dissenyar un nou packaging?
I si ja ho has fet… vols que t’ajudem a ensenyar-ho i fer-ne difusió?
Dissenys i conceptes que parlen de tu i que connecten.
Les idees, les accions i els diversos materials i elements que constitueixen la imatge d’una marca formen part d’una estratègia de comunicació:
Gabinet de premsa
Fem que es parli de tu i del teu projecte.
Vols aparèixer als mitjans de comunicació?
Les accions de gabinet de premsa aporten notorietat, credibilitat i prestigi.
No estem parlant d’aparicions publicitàries de pagament, sinó de la creació d’una estratègia que permeti fer arribar la informació, ben treballada, a mitjans i periodistes d’interès perquè l’incloguin dins dels seus continguts periodístics.


Creació de continguts
El que dius importa. Com ho dius, encara més.
Atraiem per fer saber, connectar i que tinguis retorn.
La construcció del missatge passa per buscar les millors maneres per donar-li forma: textos, fotografies, il·lustracions, vídeos, infografies, entrevistes, catàlegs, fulletons…
Des de La Rita ens ocupem de crear aquests continguts que, més endavant, ens serviran per poder explicar el producte, el servei, l’esdeveniment… a través dels canals que considerem més adequats.
Cada estratègia de comunicació necessita mostrar l’empresa d’una manera clara:
Gestió de xarxes socials
Aportem el temps i l’aprenentatge constant que requereix una bona gestió d’aquest gran canal de comunicació.
Des de La Rita ajudem a empreses i institucions a tenir una bona presència a les xarxes socials.
Analitzem, proposem, planifiquem, formem, creem, publiquem, compartim, seguim, responem… gestionem els perfils socials a les diverses xarxes.


Les xarxes socials són un canal de comunicació bàsic. L’espai on es concentren els nostres seguidors i les nostres seguidores, el nostre públic; on podem connectar amb elles i ells. Per fer-ho, és bàsic conèixer el nostre objectiu, definir una estratègia i crear uns continguts de qualitat que aportin valor afegit a la nostra comunitat, que ens identifiquin i ens diferenciïn, que resultin atractius i rellevants.
Ser a les xarxes socials és “gratis”, però ser-hi bé per notar que aquesta presència és vàlida i aporta valor i resultats a l’empresa o entitat, requereix temps. Molt temps.
La comunicació digital es basa, en part, en la presència a les xarxes socials: és l’espai on podem arribar a un nou públic, on podem connectar amb el nostre, conversar-hi, conèixer la seva opinió i, sobretot, fer-los arribar les novetats i les informacions que els poden enllaçar amb l’empresa: oferint-los un link directe, mostrant-los un nou producte, presentant un vídeo…
Amb les xarxes socials s’ha facilitat l’accés al públic, però és un mitjà de comunicació de masses, global, on és imprescindible identificar el públic i, sobretot, oferir-los contingut d’interès per cridar l’atenció, resultar atractius i aconseguir els nostres objectius.

Web i màrqueting digital
Fem que et trobin.
La web és la part central de la imatge digital d’una empresa: l’espai on s’agrupa tota la informació.
Un espai propi, complet i actualitzat que ha de transmetre bona impressió i oferir als i a les visitants, al públic, el que estan buscant.
Però la web, per si sola, no es pot moure. Necessita eines complementàries per arribar al públic, a clients potencials. És per això que es complementa amb accions de màrqueting digital: posicionament SEO, campanyes de Google Adwords, presència i promoció a través de les xarxes socials…
El newsletter continua sent una eina important i efectiva. Des de La Rita, som especialistes en la gestió de base de dades i l’elaboració de butlletins digitals que ens permetin arribar a clients i públic potencial a través d’accions directes.

Fires, esdeveniments i experiències
Fem que passi i que es recordi.
Des de La Rita ens ocupem de la creativitat, l’organització i la cobertura integral de dinamitzacions, actes i activitats.
El contacte directe amb el nostre públic és, encara, una de les formes més efectives de comunicació. Però no parlem de qualsevol contacte, sinó de fer viure una experiència i proporcionar una sensació agradable, notòria i, sobretot, memorable a les persones que han participat a un esdeveniment, que ens han visitat a una fira o amb les quals hem compartit una activitat comercial.
El context firal o d’organització d’esdeveniments i experiències permet mil possibilitats diferents.


Formació i assessorament
Conèixer per créixer!
T’aportem el coneixement perquè puguis solucionar els teus reptes.
La comunicació forma part del nostre dia a dia, com a persones i com a empreses o institucions. Actualment, amb l’auge de les xarxes socials, unes eines d’accés global, tots i totes veiem l’oportunitat d’obrir nous canals de comunicació i autogestionar-los. Aquesta és una forma molt vàlida i eficient de tenir presència a les xarxes i, des de La Rita, impartim formacions en eines comunicatives o assessorem perquè l’activitat sigui àgil, fàcil, eficient i proporcioni resultats.
Més enllà de la formació específica en xarxes socials, compartim el nostre coneixement en matèries de planificació i estratègia de comunicació, formació de portaveus i elaboració de presentacions, entre altres.







