No totes les empreses necessiten un departament de comunicació intern. Però moltes sí que necessiten un equip que pensi, creï i comuniqui amb la mateixa implicació que si fos dins de la seva estructura. Aquesta és l’essència d’externalitzar la comunicació: tenir un aliat proper, flexible i professional.
Els avantatges d’un departament externalitzat
- Estalvi de costos: no cal contractar perfils interns a temps complet.
- Flexibilitat: l’equip s’adapta a les necessitats de cada moment.
- Experiència multidisciplinar: tens accés a perfils diversos (redacció, disseny, xarxes, premsa…).
El valor de la implicació
El gran repte no és només fer tasques, sinó entendre l’empresa. A La Rita treballem com si fóssim de la casa. Això vol dir escoltar, compartir valors i implicar-nos en cada projecte amb la mateixa dedicació que el client hi posa.
Quan externalitzar és la millor decisió?
- Quan vols créixer però no tens temps per gestionar la comunicació.
- Quan et cal una mirada professional però no vols o no pots crear un departament intern.
- Quan necessites tranquil·litat i resultats.
Una PIME que contracta un equip extern aconsegueix una mirada global a la seva imatge i a la seva comunicació: estratègia de xarxes, cerca d’oportunitats de premsa, disseny i planificació, tot amb coherència i continuïtat. Aquesta visió global és el que fa créixer la marca.
Un equip extern no és un proveïdor, és un aliat. És qui t’ofereix la seguretat que la teva comunicació està en bones mans, sense complicacions.
