La Farga Centre Comercial

gestió de comunicació · gestió de xarxes socials
disseny gràfic · creació de continguts
fotografia i vídeo · gabinet de premsa
dinamització i esdeveniments · disseny web
màrqueting promocional

La Farga és un centre comercial ubicat al centre de l’Hospitalet de Llobregat. Un dels primers centres comercials que es van obrir a Catalunya.

Just abans de l’esclat de la pandèmia vam començar a portar la comunicació del centre juntament amb Arkham Studio i Events&More, tot un repte dinamitzar un centre comercial tancat, fent comunicació sense poder demanar als clients que vinguessin a comprar… però vam mantenir l’activitat i la notorietat perquè, quan arribés el moment en el qual les mesures Covid ens permetessin obrir, tinguéssim un públic atent al qual comunicar-ho.

El projecte de La Farga ha comportat una gestió global de la comunicació:

  • Pla de màrqueting.
  • Estratègia i planificació.
  • Proposta i desenvolupament d’accions de dinamització i esdeveniments.
  • Gabinet de premsa.
  • Comunicació interna amb els operadors.
  • Gestió de xarxes socials
  • Disseny gràfic.
  • Creació de base de dades i elaboració de newsletter.
  • Disseny i manteniment web
  • Creació de continguts: fotografia i vídeo.

Us presentem algunes de les accions que vam treballar i desenvolupar per al centre comercial:

Un Sant Jordi en confinament

Per Sant Jordi, des de La Farga, vam oferir experiències gastronòmiques a domicili. Vam proposar una dinàmica als seguidors i clients de que els permetia obsequiar i sorprendre a una persona estimada. Els guanyadors del sorteig van triar a qui volien fer arribar el regal (un sopar de Sant Jordi en un moment en què els restaurants estaven tancats), ens van facilitar un missatge personalitzat i una adreça on, el 23 d’abril, vam fer arribar, per sorpresa, el regal.

L’acció va tenir molt bona repercussió a les xarxes socials, especialment per l’efecte sorpresa. I ens va encantar que, entre els missatges, hi hagués un anunci d’embaràs a un senyor que es convertiria en avi!

8M · El teu referent ets tu!

L’any 2021 vam crear la campanya del #8M per a La Farga Centre Comercial buscant testimonis quotidians per crear una publicació commemorativa:

  • vam recollir els testimonis
  • vam redactar, dissenyar, maquetar, imprimir i repartir un diari,
  • vam difondre missatges a través de les xarxes socials
  • i vam il•luminar l’edifici de la mà d’una altra empresa de dones: @eventsandmore.es

El resultat de la campanya, el seu ressò i veure com altres dones (i homes) se la van fer seva ens va emocionar i encara ens emociona. Tant de bo aquests granets de sorra serveixin perquè, ben aviat, no haguem de celebrar i reivindicar aquest dia 💜

Dia de la Mare imperfecta

En motiu del Dia de la Mare vam idear una campanya per homenatjar a les perfectes mares imperfectes a través d’una dinamització conjunta amb la instagramer Alicia Layunta, reina de les “mares survivers”. Volíem premiar aquestes mares amb unes hores de tranquil·litat i relax sense fills! (nit d’hotel, spa, bon menjar… us ho imagineu???) Per fer-ho vam preguntar a les mares, a través de xarxes socials, què els feia ser una perfecta mare imperfecta. Vam rebre una gran quantitat de respostes que ens van fer riure moltíssim!

Creació de base de dades per a newsletter i captació de seguidors a xarxes socials

Un dels objectius del pla de màrqueting i comunicació que vam definir per a La Farga Centre Comercial era augmentar i consolidar la seva comunitat de seguidors i establir vies de comunicació amb aquest públic.

Per aconseguir-ho, vam desenvolupar diverses accions de dinamització a les xarxes socials que feien créixer el volum de seguidors i també vam instaurar les newsletters com a nou canal de comunicació amb clients i possibles clients. En aquest cas, però, no disposàvem d’una base de dades de contactes als quals fer-la arribar.

Per aconseguir crear aquesta base de dades vam idear diverses accions que ens van permetre assolir gairebé 5.000 subscriptors de qualitat: persones que havien visitat el centre en algun moment i, per tant, el coneixen i hi tenen vincle.

La comunicació del centre comercial vol activitat constant:

TORNA A PROJECTES DESTACATS